Upprättad vecka!

Der blev en hyfsat frisk måndag trots allt. Jag klarade av att jobba igår, 7:10-14:30 cirka och sen en timme på kvällen när Freja somnat. Jag borde verkligen jobba lite nu också men vet inte om jag orkar... är oerhört trött! Var på jobbet 6:30 i morse och har suttit med vår tyska kollega fram till 17-tiden idag. Det blir man ganska mör av. Jag behövde ju konstant tänka till lite extra, prata engelska och dessutom försöka förstå lite lager och ekonomiprocesser i vårt system. Phu! Imorgon tänker jag ta lite sovmorgon ihop med Freja, vara på jobbet strax efter 8. Imorgon kväll är jag inte hemma förrän runt 20:30. Oerhört skönt att vi snart har en ledig helg! Fantastiskt! Som jag längtar efter lite ledighet! Det har vi sannerligen gjort oss förtjänta av. Jag ska försöka varva ner med en promenad med Edvin nu ikväll hade jag tänkt. Alla i den här familjen behöver sitt. 

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Vilken söt vovve!

Svar: Åh, tack så jättemycket! :)
Veronica Blom

Upp