Isveckan

Jo, tro fan att det är kallt! Riktigt jäkla kallt har det varit den här veckan. Ner mot 17 grader minus har vi haft. Det har inte blivit särskilt långa promenader med Edvin, någon halvtimme som max. Jag tror inte det är bra varken för han eller för oss att vara ute alltför länge när det är så kallt. Jag klär på mig riktigt ordentligt med termobyxor, varmaste vinterjackan och vinterkängorna plus mössa som går ner över kinderna och knyts under hakan. Ni förstår hur snygg jag är under promenaderna :) 

Hos oss fortsätter förkylningstiderna då Freja fortsättningsvis har 39 graders feber tyvärr. Hon åt riktigt dåligt igår men dricker mycket vätska, vilket är bra! Får försöka se något positivt i allt detta... jag är förkyld deluxe. Har väl känt mig ringrostig i ungefär en vecka nu, helt galet tråkigt! Jag är så otroligt less på det här nu! Men vad gör man? Gillar läget och kämpar på lite till. Någon gång lär jag väl bli frisk och må bra igen! 

(null)

(null)

Vardag | |
Upp