Solen och värmen kom tillbaks!

Nu har jag varit förkyld sedan typ i torsdags, heja heja. Supertråkigt! Jag är numera snuvig och hostig men mår bättre. Nu borde det gå åt rätt håll och i slutet av denna vecka borde jag må bra igen! Solen är i alla fall tillbaka och det med besked, närmre 30 grader igår och ska bli det idag också. Den här dagen började ju fint med cirka 17 grader vid 6-tiden i morse. Nu suktar jag ännu mer efter semester vill jag lova! Jag undrar om inte Freja också hade semester mode i morse då hon valde att ta morgon tjugo i sex istället för tio över fem :) 

Igår blev en tvätt tvättad, behöver köra en ljus tvätt också så Frejas klädförråd är påfyllt. Vi myste ute i solen, Freja hjälpte mig hänga tvätt (läs: plockade upp allt snabbare än jag hängde så det mesta låg på gräset) och hon åt riktigt bra till middag. Pontus slängde ihop middagen medan jag tog en promenad med Edvin. Somnade lite för sent igår och vaknade väldigt trött i morse 05:20. Första tanken var ska jag lägga mig tio minuter till? Men nej, upp och hoppa, på jobbet 06:30. Ambitionen är att få ihop nästan en timmes flex idag. Kontot har minskat drastiskt den här månaden då jag inte orkat jobba särskilt mycket hemma på kvällarna. Ikväll har jag en middagsdate! 

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp