Redo för bröllop

Freja försökte ta morgon 05:15 i morse, jobbigt med tanke på att vi sovit dåligt de senaste dagarna. Dessutom var Edvin orolig och dålig i magen så tvingades ta ut honom i trädgården vid 03. Så nu är han satt på att fasta och får sen sönderkokt ris med kokt kyckling. Freja somnade om vid halv 8 så jag fick en timmes sömn till. Sen intog vi frukost innan vi tog en liten rastningsrunda med Edvin. Jag tvättade en matta och golvet i Frejas rum som det skett några olyckor på. Sen fick jag en paus i en solstol innan det var dags att göra sig i ordning. Blev upphämtad av mamma och pappa vid 12-tiden. Nu är vi snart framme i Sätter i närheten av Karlstad. Det är dags för bröllop för min kusin! Ska bli roligt, mitt andra bröllop :) 

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Anonym:

Hmm rättelse 04:00 tog hon morgon......

Upp