Midsommarvecka

Återigen har vi en kortvecka och semestern närmar sig med stormsteg! Det går så otroligt fort! Men jag ser också fram emot semestern något så in i den. I helgen hade vi inga planer, vi träffade mina föräldrar för lite jordgubbar och grädde på lördag förmiddagen innan vi donade, grejade och så. Jag målade lite altanräcke innan vi åkte bort till Pontus föräldrar och åt en jättegod trerätters. De slår alltid på så stort när vi kommer, supergod mat! :) I söndags fick jag besök av efterlängtade Rebecka och Emeline, så roligt att ses igen! Vi smsar ofta men det var nog i julas vi faktiskt sågs senast. 

På morgonen i söndags vaknade Freja halv 6 trots att hon somnade så sent som typ klockan 22 på lördagkvällen. Det var Pontus tur att sova så jag gick ner med Freja. Vid 7-tiden somnade Freja om igen efter en flaska välling och jag somnade precis bredvid henne. Hon vaknade igen klockan 9, hallelujah så härligt! Det är alltid bra när hon somnar om, jag fick i princip sovmorgon fast med en vaken period på 1,5 timme, hehe. Jag styrketränade på eftermiddagen plus var på ICA och handlade. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp