En ny vecka med nya utmaningar

Måndagen är avklarad och jag ska alldeles strax tryna in. Jag bestämde mig för en tidig kväll ikväll men jag lyckas i princip aldrig. Kanske somnar runt 21:30 nu och upp 05:00 imorgon. Förhoppningsvis låter Freja mig sova hela natten, då blir den här mamman glad! Freja har varit ganska snäll mot mig idag i alla fall. Hon var väldigt trött när vi kom hem men vi läste lite bok och busade innan kvällsmat. En liten promenad med Edvin och ytterligare mys innan hon somnade gott i sin säng. Jag skalade potatis och förberedde för morgondagens potatisgratäng innan jag åt middag. Diskade och donade innan promenad med Edvin och en dusch. Nu har jag läst sista boken i Millennium-serien och har några få kapitel kvar. Det är just i upplösningen som jag alltid har så svårt att sluta läsa :)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp