En återblick till den fantastiska helgen

I lördags vaknade Freja på tok för tidigt, började med 04:20. Jag lyckades inte få henne att somna om men ungefär en timme senare lyckades pappan tack vare vällingflaskan. Sen sov hon till 06:10 i alla fall, alltid något! Pappan i huset fick ligga kvar i sängen och dra sig en stund, sen av han sig iväg på en tre timmar lång cykeltur på i runda slängar 10 mil. Tokigt va? 
 
Jag, Edvin och Freja valde istället att ta bilen till Hjo. Freja sov i princip hela vägen, skönt! Hon var riktigt trött när vi påbörjade resan, lite skrik och panik. Hos Amanda pratade vi och blev bjudna på grillad kyckling och majskolv med friterade pommes, bea och sallad. Så jäkla gott! Efter lunchen tog vi en tur i Hjo som är en jättefin stad! Jag har varit i Hjo en gång innan vill jag minnas och då var jag där och åt glass med mina föräldrar. Men det ligger väldigt fint och jag tycker Hjo har nyttjat Vättern på ett bra sätt. Väldigt nöjd med dagen! Senare på kvällen cyklade vi bort till Pontus föräldrar där vi fick grillat lamm- och vildvinsspett med färskpotatissallad. Himla fint det också! En fin lördag helt enkelt :) 
 
 
 
 
 
Fotografering, Semester | |
Upp