Tiden flyger förbi, som vanligt

Jag har aktivt försökt göra annat än sitta med mobilen det senaste. Ibland tar jag upp den för slösurf, hur onödigt? Jag jobbar på det... tänkte i alla fall kika in här och säga hej. Vad har hänt de senaste dagarna? Igår badade jag och Freja med min bror, superskönt i vattnet! Senare på kvällen röjde jag runt här hemma, städade toaletten riktigt ordentligt och plockade undan. Hemmet har blivit lite eftersatt sedan vi gick på semester. Idag åkte vi ut med mina föräldrar igen i båten, så otroligt härligt! Freja badar på som vanligt, helt orädd, och hon fullkomligt älskar att bada! Hon tjuter, grejar och är jätteglad :) Vi var hemma strax efter 17 och då blev det matintag för oss allihop innan jag satte igång att dammsuga hela huset. Skönt att ha det gjort! Väntar på filter till vår robotdammsugare så den fungerar lite sisådär just nu... Pontus drog undan soffan och så, så vi städade riktigt ordentligt. Efter det skrev jag en inköpslista, tvättade bilen och sen handlade jag. Nu är alla varor i kylen och varorna inför imorgon är upptagna. Nu tänkte jag faktiskt ta en liten paus, sätta mig i soffan och läsa lite bok. Har en liten tanke om att träna imorgon, vi får se :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
#1 - - Sarah:

Så mysigt o äka ut me båt :)

Svar: Det är verkligen underbart! :)
Veronica Blom

Upp