Underbara morgon!

Då var det lördag, lördagsmorgonen är väl egentligen förbi och vi har gått över till förmiddag. Idag vaknade Freja vid kvart över 7, försökte få henne att somna om men det gick icke! När klockan närmade sig halv 9 gick vi upp. Vi startade dagen med 40 minuter promenad - mamma och Edvin nöjda. När vi kom hem lämnade jag Freja hos pappan som vi väckte och sen körde jag 20 minuter tabatha intervaller i vardagsrummet. Fantastisk start på den här dagen, träningen är klar! Jag grejade ihop ingredienser till min omelett och sen la jag ut hela Edvins frukost på olika gömställen på bottenvåningen så Edvin har ägnat sig åt att söka upp sin frukost. Perfekt aktivering! Just nu väntar jag på att min omelett ska bli klar. Vi hade lite gamla ägg kvar som nog är på håret till för gamla... vet knappt om jag vågar säga vad jag har i min omelett. 5 ägg, lite vatten, ärtor, salt, peppar och paprikapulver :)) 5 ägg är ju lite o ta i kände jag såhär i efterhand. Två stycken kanske faktiskt hade klarat sig till imorgon... men men! Omeletten lär bli god och mättsam. Sen är jag redo för den här dagen! 

(null)

(null)

Träning | |
Upp