Skvätt och plask

Ytterligare en helg som vi valde att ha ganska oplanerad, fantastiskt skönt! I fredags hade vi tacomys och tog kväll relativt tidigt. Igår blev det tippen, fika hos Pontus föräldrar, fix och tricks innan mat hos mina föräldrar. Idag fick jag sovmorgon - Hallelujah - innan vi åkte iväg till en bassäng för lite bad. Freja fick testa att bada i säng för första gången. Till en början var hon lite skeptisk men sen gick det superbra! Det var lite knepigt att duscha mig och bebis, torka mig och bebis. Jag hade tur som hade överraskningsmomentet att vara någon annanstans med mig. Freja var ganska lugn :) Sen mötte jag upp Linda för att köra ett styrketräningspass på gymmet, så skönt! Lite tröttare i kroppen efter det, en sväng förbi Ica för att klara veckan och nu ska jag snart dra igång med förberedelserna inför kommande vecka. Tjena, vad den kom fort men ser fram emot veckan som kommer! 

(null)

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp