Lördagens kalas för vår ettåring

I lördags firade vi vår älskade lilla Freja som blir ett år imorgon. Alltså ETT ÅR?! Vad hände med tiden?! Jag förstår ingenting... Hon kom väl nyss? Det var väl inte längesen som hon var så liten? När jag tog bilder på henne när hon var två veckor gammal. Alltså vår lilla bebis växer upp och blir en så stor tjej. Hon är så omtyckt hos alla! Det är så fint, jag blir så glad. Det värmer så gott! 
 
Brorsan kom och myste med oss lite tidigare då han skulle gå vid kvart över två för att spela match. Annars ramlade folk in vid halv 2 tiden. Vi bjöd på texmex-soppa med quesadillas. Som mest var vi 16 personer och då kändes huset lite litet får jag erkänna, men det är ju inte så ofta som vi är så många :) Freja fick så mycket fint! Mycket kläder i en storlek större, nallebjörn, docka, mumin samlingsföremål, en stor boll, pengar och en indirekt present som är en cykelvagn. Så himla bra! Då kan vi ha henne i vagn bakom cykeln, toppen! 
 
Freja somnade gott i lördags kväll och sov hela natten. Hon vaknade vid tio i åtta igår morse så jag tror att hon var ganska nöjd med sin dag. Även om hon kanske inte riktigt förstod att vi hade kalas för henne. 
 
 
 
 
 
 
 
Fotografering, Freja | |
Upp