I natt för ett år sen, då hände det

I natt för ett år sedan... vid halv 1 vaknade jag av värkar. De var ganska regelbundna då vill jag minnas. Cirka två värkar på tio minuter fram till 3-tiden. Satt i soffan och tog dom då det var lättare att sitta upp. I soffan kunde jag även sova emellan, de blev glesare och glesare och jag tror jag somnade till på riktigt vid halv 9 och sov till 11-halv 12. Hade inte sovit superbra natten mellan lördag till söndag så på söndagen blev det sovmorgon. Efter att ha väntat i, vad som kändes som en evighet, var det så skönt att det äntligen drog igång! Lite antiklimax att det avtog men det hände något ändå! 

Det är väldigt känslosamt att tänka på. Jag hade inte en aning om vad som skulle hända när jag gick och lade mig men jag har för mig att jag hade lite ont i magen. Jag gick och lade mig tidigt, runt 9-halv 10 tror jag. Utifall att... jag gjorde hela tiden saker utifall att det skulle dra igång. Ifall det var dags att föda barn. Den 29/1 vid 00:30 drog barnafödandet igång som inte skulle ta slut förrän 30/1 06:16.

Idag åt vi frukost med Pontus föräldrar, syster och sambo. Pratade och umgicks innan Pontus syster och sambo skulle åka upp till Stockholm igen. Efter lite mat hemma så åkte jag till gymmet och styrketränade. Jag är lagom mör i kroppen nu och imorgon ska jag köra ett spinningpass! Snart dags att säga hejdå till den här helgen och hej till en ny vecka. (Kanske ska tillägga att bilden nedan absolut inte är tagen idag :))

(null)

(null)

Freja, Graviditet, Vardag | |
Upp