En rätt bra dag!

Idag har det varit stressigt samtidigt som det har varit en ganska bra dag tycker jag! Jag har hunnit med ganska mycket, kändes hyfsat ok att åka från jobbet och jag har läget lite under kontroll tror jag. När jag kom hem slängde jag i mig lite mellanmål innan vi klädde på oss för en liten promenad. 30 minuter blev det och Freja somnade så hon ligger ute i vagnen och sover lite nu. Sömn föder sömn tänker jag men ska nog snart gå ut och väcka henne. Vågar inte stänga ytterdörren helt så det drar lite kallt utmed golvet... haha. Förövrigt så blir det grillad hel kyckling till kvällsmat och jag ska köra ett högintensivt styrkepass under 20 minuter innan det blir dusch och kvällsmat för min del! Behöver ordna ny smoothie till Freja också, superbra och nyttigt mellanmål. Jag trivs med livet även om det är för mycket att göra :)

(null)

Vardag | |
Upp