Beröm, ett välförtjänt beröm

I natt sov jag ute i vårt gästrum i förrådet med Edvin. Jag behövde få sova ordentligt en natt och bli utvilad. Hade det inte varit för vovven hade jag nog sovit som en sten hela natten, vaknade av att han tassade runt vid 3 och 5. 5:30 var det upp och hoppa! Var på jobbet vid 6:30 i morse för att jobba in lite tid. Det kändes lite konstigt att inte sova i vår säng ihop med Pontus. Det har varit en ganska bra och effektiv dag på jobbet idag. Jag börjar bli en order-kollega allt mer då våra kunder börjat skicka mail direkt till mig och ringer mig för att fråga saker. Trevligt och roligt på ett sätt, men också mer att göra. Chefen kom förbi mig idag och berättade att en av våra kunder (som är vårt eget bolag) var så otroligt nöjda och glada, hade öst beröm över mig inför chefen. Väldigt roligt att det man gör märks och uppskattas :) Det är roligt, det är sånt jag försöker ta mig. Jag har väl nämnt min gottepåse på jobbet, där jag lägger allt beröm, alla positiva saker jag hör för att ta fram vid ett tillfälle då allt känns skit och jobbigt. Muntra upp mig vid sämre tider :) 

(null)

Business, Vardag | |
Upp