2018

Då var det ett nytt år. Jag är tveksam till att 2018 slår 2017 men jag tror det blir ett bra år ändå! Jag är taggad för ett nytt år och alla dess utmaningar. Om mina beräkningar slår in kan det bli toppenväder i sommar, men vi får se. Jag får skriva mer om det när sommaren ska utvärderas ;) Förövrigt är det inte mycket som är planerat 2018. Freja ska börja skolas in på förskola i februari och börjar på heltid i mars. Jag tror det kommer gå bra, det är pappan som sköter inskolningen. Sen har vi inga stordåd inplanerade direkt. Det vore skönt att hitta på lite saker tillsammans, bara vi. Bara familjen. Bara jag och Pontus också. Jag ser fram emot att se Freja utvecklas. Snart går hon! Jag har en ambition under 2018 att få in lite mer högintensiv styrketräning - få in fler korta, intensiva pass. Kanske 15-20 minuter som är intensivt, tungt och jobbigt. Vi får se vad 2018 kommer med :)

(null)

Vardag | |
Upp