Var tog den här dagen vägen?

Lilla busfröt valde att ta morgon 7.10 i morse. Det var helt okej, fick sova längre än 5.20 i alla fall. Vi gick upp vid halv 8 och intog frukost innan vi gick till mina föräldrar för lite fika - jag, Freja och Edvin. Efter att vi kom hem var det dags för Freja att få lite lunch och sen ha sin sovstund. Jag tog en joggingrunda på max 15 minuter, vet inte exakt hur lång tid svängen tog. Jag har haft problem med en vad/hälsena sedan jul men nu börjar den äntligen bli bättre så jag passade på att testa lite. En joggingsväng och sen lite styrka efteråt - skönt! Jag och Pontus lämnade sedan av Freja och Edvin hos Pontus föräldrar innan vi cyklade vidare til Novab arena. Innebandymatch Lockerud Mariestad mot Lillån. Lillån leder för närvarande  med 4-3. Kämpa Mariestad. Vi borde fixa det så Mariestad leder och Lillån ligger fyra.

(null)

(null)

Vardag | |
Upp