När livet liksom sätts på paus

Det känns som att livet har pausats lite grann nu när jag är lite förkyld. Det är lite så det blir när jag inte kan utföra mitt fritidsintresse när jag kommer hem från jobbet. Jag kan inte styrketräna, inte konditionsträna... eller visst, jag KAN men det känns inte bra att fresta på kroppen när den redan har en förkylning att ta hand om. Så idag har jag myst med en sjuk liten Frejsan och tittat på två avsnitt av en ny serie när jag kom hem från jobbet. Inget jobb den här kvällen, väldigt skönt! Jag har även övat lite grann på ett nytt tricks för Edvin. Jag försöker lära honom att viska för tillfället. Han behöver lära sig lite nya grejer nu när han kan de gamla så väldigt bra! Gå fot på högersidan vore i och för sig något för honom att lära sig... men det känns som ett ganska stort steg. Jag får ta det successivt helt enkelt. Nu i februari kör vi "viska" och i mars kanske vi börjar kortare bitar med att gå fot på högersidan. I rallylydnaden har vi med oss fotgående på vänstersidan så det har vi övat alldeles för mycket på :) 

(null)

(null)

Edvin, Träning | |
Upp