När det inte riktigt blev som det var tänkt

Jaha, då vaknade man mitt i natten och kände hur det rev i halsen. Va sjutton?! Jodå, halsont och tung i huvudet. Tog mig igenom dagen nästan som vanligt på värktabletter. Det var ju inte längesen jag var sjuk! Typ två veckor sedan kanske! Det känns så jäkla tråkigt! Till helgen har vi dessutom en hel del saker vi ska göra, både kalas, bomässa och fix hemmavid. Jag vill bara må bra och kunna köra på som vanligt. Inte ens Freja är direkt sjuk än så länge, men det är väl bara en tidsfråga. Det tror väl i alla fall de flesta föräldrar som skolat in barn samt förskolepedagogerna. Då går mamman och blir dålig istället. Superskoj. Jag ska i alla fall gå och lägga mig tidigt ikväll och sen känna av hur jag mår imorgon. Jag har med mig datorn hem om jag behöver ta sovmorgon och sen jobba lite hemma imorgon. Heja livet!

(null)

Vardag | |
Upp