När det gäller att utnyttja timmarna maximalt

I morse var jag uppe 05:20 och var på jobbet 06:22. Har en hel del att göra på jobbet och tycker timmarna går på tok för fort, vill även hinna träffa Freja lite grann också! Så idag var jag hemma hos familjen strax efter 16. Jag och Freja gick upp till hennes rum och lekte lite innan hon fick middag. Vi pusslade lite grann och lekte med hennes lilla tåg. Freja är mest intresserad av att "förstöra" det mesta :) Efter nattning av Frejsan körde jag flåsig styrketräning under 25 minuter. Fokus på flås och att hålla igång! Väldigt skönt att ha det avklarat nu på kvällen innan jag gjorde kvällsmat. Veckodagarna går så jäkla fort så det gäller att utnyttja den lilla tiden vi har så maximalt vi kan. 

(null)

(null)

(null)

Freja, Träning, Vardag | |
Upp