Hejdå helgen, var tog du vägen?

Vilken helg vi haft och så fort det gått! Tillsammans med förkylningar har vi tagit oss igenom den här helgen som har innehållit bra mycket mer än den brukar. I fredags slutade jag vid halv 2 för att åka till förskolan och hämta Freja. Det var mysigt och hon hade haft en bra dag på föris! På eftermiddagen åkte vi till Bomässan en sväng med en trött tjej. Det resulterade i att vi köpte en ny diskmaskin då den vi har inte gör rent disken... ska bli så otroligt skönt med en ny! De hade dessutom 20% rabatt under helgen hos Järnia. Så bra att köpa lokalt och gynna de lokala affärerna också känner jag :) 

I lördags tog jag det ganska lugnt då förkylningen bestämde sig för att bli än sämre. Startade morgonen med lite sång för pappan i huset. Igår fyllde han 27! Slipade trappräcket, vilket inte är färdigt och hann inte så långt som jag ville under helgen. Dumma förkylning! På kvällen bjöd Pontus på fyr-rätters för mina och hans föräldrar plus min bror. Bra kväll! Igår startade vi dagen med sängmys efter en natt med krupp. Promenad med Edvin, tankning, tvätt av bil och handling innan fika med Pontus farföräldrar och hans gammelmormor. Freja utvecklade 40 graders feber under kvällen så hon hade det jobbigt vår stackars tjej. 

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Manda:

Vilken händelserik och mestadels roligt helg :) skönt med ny diskmaskin. Något vi bara kan drömma om, hehe. Kram på er <3

Svar: Tids nog får ni också en bra diskmaskin i ert härliga, framtida hem! :)) Utöver sjukdomar så är vi väldigt nöjda med helgen. Hoppas ni också är det, stor kram <3
Veronica Blom

Upp