Du kan inte annat än älska det!

Alltså SNÖN OCH SOL! Underbara, härliga vinterdag! Jag är så glad :)) fast jag har ont i halsen, det skaver och har sig. Jag orkar inte. Känns dock som vi har en effektiv söndag! Innan klockan slog 13:00 hade jag både städat toaletten, torkat av bänkytor och bord samt skottat. Jag och Edvin tog en promenad innan det blev bulle med Pontus föräldrar. De kom förbi en sväng trots två krassliga människor. De ville så gärna träffa Freja. Freja traskade på som aldrig förr innan det blev lite pulkaåkning i lilla backen. Det är så himla roligt med pulka nämligen :) Ambitionen är att snart sticka iväg och handla samt planera inför nästa vecka. Jag har ett spinningpass inbokat imorgon. Har hört av mig till en av spinningtjejerna för att se om hon kan hoppa in men har inte fått något svar så jag antar att jag får köra imorgon ändå. Förhoppningsvis är mitt halsont under kontroll. Phu. Det är det värsta med mitt extrajobb, att blir jag förkyld/ sjuk blir det jobbigt.

(null)

(null)

Edvin, Vardag | |
Upp