Att en så liten människa blir så stor

Det var inte längesen hon var så liten (ja, nu är jag en sådan tjatig morsa igen). Men det är knappt att jag hinner med, det går så fort! Hon tränar hela tiden på att gå, det är så mysigt när hon bestämmer sig för att gå någonstans istället för att sätta sig på rumpan och krypa iväg. Älskade unge! Hemma hos oss är det familjen förkyld. Alla är förkylda utom Edvin. Jag har gått och lagt mig vid 9-tiden varje kväll. Har läst en stund och sen släckt strax efter halv 10. Förhoppningsvis börjar jag må bättre snart för nu är jag trött på det här. Jag fick byta bort gårdagens spinningpass men jag hoppas kunna köra passet på torsdag! 
 
 
 
 
 
Fotografering, Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vilka helt underbara vackra bilder! Hon är inte så liten längre :) hoppas vi ses på söndag!

Svar: Ni ska få se hur stor, lillpluttan har blivit :))
Veronica Blom

Upp