Imorgon är jag tillbaks på kontoret!

Det blev ytterligare en arbetsdag hemmavid idag och nu börjar jag känna mig redo för en arbetsdag på kontoret. Ser rent av fram emot det! Det måste ju innebära att jag är på bättringsvägen :) Freja fick sovmorgon till 6:15 i morse så jag lämnade henne på förskolan vid 7-tiden, tog en morgonpromenad med Edvin innan jag började jobba. En lunchpromenad senare och en bra eftermiddag så hämtade jag Freja vid 15-tiden. Hon stod inne med de andra barnen i ett mindre rum och dansade, först märkte hon inte att jag kom. Älskar de stunderna då jag kan smyga mig på och se henne leva för sig själv och interagera med andra. 

Väl hemma städade vi toaletten och planterade ett blomsterarrangemang. Igår efter förskolan var Freja så duktig och hjälpte mig damma av lite grann här hemma. Jag blev lite trött emellanåt så hennes hjälp behövdes :) Det var välbehövligt så känns skönt att vi har dammat! Hon är så söt som hjälper till så gott hon kan. Imorgon hoppas jag att jag har energi att moppa av golven på bottenvåningen efter nattningen. Edvin sover hos Pontus farföräldrar så det är ett passande tillfälle. Jag hände lite godis åt honom i en filt tidigare idag och det var inte det lättaste för honom att hitta :) Skönt att kunna aktivera honom även inne! 

(null)

Vardag | |
Upp