En pressad vecka

Den här veckan började i princip för en vecka sedan. Freja hade över 39 grader i feber när vi kom hem i fredags och sen fortsatte hon att må dåligt resten av veckan fram till igår. I måndags var hon hemma från förskolan, i tisdags testade vi förskolan då hon var feberfri och lekte hemma. Dock blev vi uppringda vid lunchtid då Freja var hängig, så vi hämtade upp henne efter hennes lunchlur. Sen var hon hemma i onsdags och igår, men så idag var hon sig själv igen! :) 

Igår hämtade vi ut vårt nya vitrinskåp som Pontus monterade ihop. I helgen kan vi förhoppningsvis "flytta in" i det. Jag sålde vårt gamla vitrinskåp idag till ett par som kommit ner hela vägen från Örebro för att hämta det. Då jag har ont i halsen och börjar bli snuvig tog brorsan en långpromenad med Edvin nu ikväll, otroligt snällt av honom. Jag ska snart gå och lägga mig och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Jag var ju nyss förlyld för sjutton?! Blä! Det är väl såhär småbarnslivet är, så fort man kommer tillbaks i träningen kommer nästa bakslag.

(null)

(null)

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp