Andra advent 2018

Vi närmar oss jul med stormfart! I fredags började jag känna mig krasslig och det har gått åt fel håll hela tiden. Idag mår jag sämre än igår så jag hoppas att det snart kan gå åt rätt håll, det vore skönt. Vi får se hur det artar sig idag, jag funderar på att jobba hemifrån imorgon så jag slipper sitta och snörvla på kontoret. Det är en rad andra saker jag egentligen behöver göra så jag får försöka ta det när jag mår bättre igen. Högprio på städning och julstök framöver! I fredags fick jag en teadventskalender av en kollega som han fick av en leverantör. Den har jag nyttjat i helgen, men jag är fortfarande inte helt ikapp. Jag har några dagar kvar att dricka innan jag är helt ikapp. Det är nämligen två koppar te i varje påse så redan i fredags låg jag back med 14 koppar, i fredags drack jag en kopp, igår drack jag tre koppar och idag har jag druckit en kopp än så länge. Jag har med andra ord cirka 9 koppar kvar. 

Idag fortsätter jag med kureringen och jag ska försöka få lite vettiga saker gjorda också, förhoppningsvis. Pontus är i Göteborg hela veckan nästa vecka så då står vi lite stilla en stund känner jag... vi är inte helt klara med julklapparna än, så där har vi lite att göra också. Heja heja! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp