Vi fortsätter njuta

Vi fortsätter njuta av semestern! Vi har haft fyra veckor såhär långt och har två kvar. Helt fantastiskt! Det känns som vi har varit lediga jättelänge. I lördags hade vi besök av två av mina kusiner - Rebecka och Filippa, så då var brorsan här också och vi bjöd på fiskgryta. Innan på eftermiddagen var mina föräldrar här och bjöd på muffins som mamma gjort. Jag och Pontus tittade på Morden i Midsomer då Freja tog kväll ganska tidigt, men det hade vi inte mycket för... Freja vaknade vid halv 11 och somnade igen vid halv 2. Lite biverkningar av mässlingssprutan då hon haft lite feber till och från de senaste dagarna, så tråkigt! Igår var vi en sväng till brukshundklubben så Edvin fick köra lite agility. Idag har jag sovit alldeles för länge då Freja började bråka vid 6 i morse, 11 gick jag upp. Det är nog något år sedan jag sov så länge sist. Veckan som var sprang jag tre gånger i alla fall! :)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
Upp