Igår kom det lite regn

De senaste dagarna ha vi grejat hemma, lekt och haft besök. I måndags var Ola här och hjälpte till att få iväg sten till tippen, sen bjöd vi på mat på kvällen. I tisdags grejade vi, målade bordstomme och lite sådant. Vi var även en sväng i hamnen på Maritima dagen, fick se en hel del båtar och det var mycket folk ute! Igår bjöd vi Amanda och Martin på middag, Pontus gjorde jättegod fisktaco med picklade rädisor och picklad rödlök ihop med coleslaw i tortillabröd. Igår fick vi även en skur med lite åska så temperaturen sjönk något. På dagen hade vi uppåt 34 grader när jag tittade på termometern, huga. Det är lite väl varmt alltså! 

Idag har jag och Freja härjat under morgonen, gjorde ett ärende och jag läste precis ut boken Maktspelet av Henrik Fexeus. Jag funderar på om jag ska börja i min sista bok jag tänkt läsa under sommaren, Bemötandekoden. Jag har en förhoppning om att hinna läsa ut den också nu de sista 1,5 veckan men det är nog tveksamt då vi reser bort på weekend nästa vecka. Lyckas jag inte så är inte det hela världen! Jag har lite tid då jag kan hinna läsa på veckorna när jag jobbar också, kanske :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
Upp