En halvdag helt plötsligt

Var en sväng på Toveks igår efter jobbet och kollade hur de hade med sommardäck. Det visade sig att de hade fyra sommardäck tillgängliga hemma som jag kunde få monterade och ditsatta idag, så idag åkte jag till Toveks efter lunchen. Jag lämnade in bilen och arbetet ska ta cirka en timme. Perfekt! Har nu promenerat i ungefär en halvtimme och sitter i våra gamla hoods i väntan på att de ska bli klara med vår bil. Jag sitter nere vid ån där jag satt så många gånger när Freja var spädbarn. Freja sov efter promenaden, jag och Edvin väntade på att hon skulle vakna innan vi kunde gå upp i lägenheten igen. Dessa mysiga minnen, Frejas första tid i livet. Vi gick så många promenader, vi tre, väldigt härligt och mycket frisk luft! 

Der är väldigt rogivande att vara ledig när många andra jobbar och särskilt när det blir såhär spontant. Tanken var inte att jag skulle vara utanför jobbet nu utan att det var en vanlig dag. Idag ska jag hämta Freja en timme tidigare från förskolan och vi ska sticka iväg till ICA direkt. Sen hem för mellanmål :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Natur, Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vad mysigt! =)

Upp