Välkomnar helgen

Då har vi återigen helg, tacka gudarna för det! Det är välbehövligt med lite vila. Idag var det min tur att få sovmorgon, skönt. Sov till och från fram till kvart i nio. Freja vaknade 06:30 så då gick pappan upp. Imorgon är det jag som tar Freja. Igår hämtade farmorn på dagis så jag åkte hem till Pontus föräldrar efter jobbet. Där blev vi bjudna på enchiladas, mysigt! En ganska tidig kväll och var i säng vid halv 11. Det passar mig bra en fredagkväll. Idag bjöd Pontus på lite brunch innan vi ska iväg på kalas vid 13-tiden. Freja har badat och var tydligen supertrött då hon stenslocknade i sin säng efteråt. Inte konstigt att hon var lite tjurig och hade väldigt lätt till gråt där ett tag. Så nu sover hon, jag har hängt tvätt UTE och nu sitter jag i en stol och solar. Man kan inte annat än älska den här årstiden! Edvin övar på att låta grannarna vara ute utan att bli helt utskällda, lite svårt för hans del. Nu är det dock så pass att han ligger ner, spejar och lyssnar :)

(null)

Vardag | |
Upp