När helgen närmar sig med stormsteg

Ha! Snart är det helg igen, redan. Så otroligt skönt! Det har varit fullt ös såhär långt. I söndags slingade jag förresten håret så nu är jag någon nyans blondare :) Jag vet inte riktigt hur bra det blev. Jag frågade Pontus om jag är snygg men han är ju ganska partisk så hans svar räknas kanske inte. I tisdags var jag och Edvin ute och promenad/joggade, väldigt skönt att hålla igång och jag har fortfarande en sån jäkla träningsvärk från måndagens styrketräningspass. 

Igår var jag och Freja hos en kompis och myste med tre små valpisar. Så himla mysigt med sheltievalpar! Freja skötte sig jättebra men sen hade vi en besvärlig nattning. Idag har det varit fullt ös på jobbet, precis som vanligt och sen fick mina föräldrar agera barnvakter medan jag körde ett spinningpass. Det var fullt pass idag och chefen för gruppträningen var med så jag blev utvärderad. Hon tyckte mitt pass var jättebra så det känns superbra! :)) Nu sover Freja (och Edvin) och jag väntar på att Pontus kommer hem så ska vi äta middag. 

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp