Lördag!

Idag vaknade Freja 5:50, min tur att ha sovmorgon så Pontus tog henne på morgonen. Jag tog morgon vid 8-tiden då Freja härjade på som bara den. Vi gick upp och även Rebecka, min kusin, vaknade vid halv 9 så då började jag stöka fram frukost. Turkisk yoghurt med bär, smörgås och grejer. Efter en stund åkte hon iväg till min farmor och farfar och då körde jag igång en tvätt samt gick ut med Edvin. Nu sitter jag och tittar på Edvin när han söker godis i trädgården. Helt perfekt aktivering tycker jag! Han är nöjd och glad, svansen den går och han får träna den där nosen som alltid är igång. 

Det är uppåt tio plusgrader idag så det känns verkligen som att våren är på gång! Snart är nog den sista snön borta också så är vintern över för den här gången. Det känns riktigt bra! Jag är mer än redo för vår och sommar, för ljus och värme. För att slippa pälsa på sig en massa kläder så fort man ska gå ut. Det blir fantastiskt! Vår och sommar kommer återigen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp