Lite nytt för en gångs skull

Jag har väl knappt köpt några nya kläder till mig själv sen namngivningsceremonin för Freja för snart ett år sedan. Då köpte jag en klänning för typ 400 kr. En kollega sålde Newbody för några veckor sedan så jag passade faktiskt på att köpa två linnen, två träningslinnen och strumpor. Så jäkla bra! Jag är så nöjd med träningslinnena jag köpte :) Det var väl typ flera år sedan jag köpte träningslinnen så det var välbehövligt. Jag försöker vara så strikt som möjligt och bara försöka köpa sådant jag verkligen behöver. Denna gång lyckades jag med det! 

Efter jobbet hämtade vi Freja på förskolan och åkte ut till Pontus farföräldrar som haft Edvin under dagen. Där åt vi god paj och kaka till efterrätt, passade på att umgås lite med dem då vi inte kan vara med på kalaset imorgon. När vi kom hem igen nattade jag Freja och sen hängde jag i soffan en stund och tittade på serie. Jag har tittat på Designated survivor det senaste, den var bra i början men sen känns det som att allt har gått lite överstyr... i maj är säsong två slut i alla fall. Det svåraste jag vet är att välja nya serier att titta på! Nu har jag precis varit ute med Edvin på en trettio minuter kvällspromenad, skönt. Både han och jag har fått röra på oss, som vanligt så har han fått över en timmes promenad på dagen idag så han är lagom trött hoppas jag :) 

Imorgon har jag en ambition om att ta en promenad till brukshundklubben och köra lite agility med Edvin. Vi får se när vi har vaknat imorgon. To be continued... ;)

(null)

Träning, Vardag | |
Upp