Lediga och njuter

Igår tog vi helg vid halv 3, kalasskönt! Det behövdes lite helg kände jag trots kortvecka. Jag längtar så oerhört mycket efter Valborg nu när vi får vara lediga lite längre igen. Jag behöver återhämta mig känner jag. Igår hämtade vi upp Freja från förskolan, hon hade målat med vattenfärger :) Sen åkte vi till Pontus morföräldrar för att fika lite grann och hämta upp Edvin. Hade lite fredagsmys hemma, varav handling vid 20:00. Kan säga att jag var ganska ensam på ICA. På eftermiddagen lyste solen så skönt så vi passade på att vara ute i trädgården och njuta av solen. Fantastiskt tyckte Freja! Hon var jätteglad och gick runt i gräset/mossan... Jag var rädd att hon skulle bli kall utan varken strumpor eller skor men det gick bra! Hon fick avsluta dagen med ett varmt bad. På kvällen åt vi tonfiskrörsrulle som Pontus ordnat medan vi tittade på delar av Bäst i test. Vid 22-tiden kom min kusin som skulle sova hos oss, så vi tog varsin öl och pratade ikapp lite grann. Mycket bra fredag! :)

(null)

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp