Ihop med allt annat i livet

Det är inte så bara att få ihop livet nuförtiden. Det där med att hitta en lucka att bara sitta vid datorn eller sådär finns ju knappt. Slösurfning hinns knappt med, en kvart framför tvn och sen är det sak efter sak fram tills läggdags. Det är det som kallas ekorrhjulet antar jag? Igår lagade jag mat och tog en halvtimmes promenad på kvällen med Edvin. Det var skönt! Hade säkert behövt jobba på kvällen men det struntade jag i då jag jobbade över på jobbet ändå igår. Idag har jag bara hunnit jobba än så länge. Flexen fortsätter ligga på cirka 40 timmar. Nu tar jag en 10 minuters paus innan jag ska in på gymmet, byta om och hålla i 30 minuter spinning. Man måste ju få njuta lite av solen nu när den visar sig. Som jag har längtat efter lite sol och värme - tror inte jag är ensam :)

(null)

Vardag | |
Upp