En käftsmäll till

Jaha, igår mådde jag dåligt och idag mår jag sämre. Tjoho! Hur fantastiskt är inte livet? Förkylning nummer fem är igång. En promenad och styrketräning i måndags, sen var jag däckad. Heja heja! En önskan till högre makter om att få vara frisk, tack. Ambitionen är i alla fall att ta det lite lugnare, andas och försöka äta bra. Frukt äter jag varje dag och dricker grönt te men det är lite sämre med grönt till maten. Äter vegetariskt minst två dagar i veckan nuförtiden, ibland nästan hela veckan. Har även aktivt dragit ner på rött kött och ersatt med kyckling eller fisk. Har upptäckt att halloumi är supergott! Igår nattade jag Freja på en kvart, jobbade i ungefär en timme och lagade mat. Sen var det marsh pannkaka i säng! Hann även med lite solljus, vilket var välbehövligt.

(null)

(null)

Vardag | |
Upp