Ambition varva ner

Den här veckan ska jag försöka att aktivt varva ner när jag känner att jag går upp i varv. Försöka andas med magen, försöka träna lite mer och försöka att njuta av nuet. Just nu är det för mycket stress och jag är rädd att det påverkar mig negativt. Det är stress på jobbet, stress hemma och stress däremellan. Det är mycket jag vill göra men hindrar mig själv för jag måste vila ibland också. Jag kan inte göra allt hela tiden utan måste begränsa mig och låta kroppen vila. Det måste finnas någon form av sans och balans. Igår lade jag mig vid 21 och somnade när huvudet landade på kudden, helt slut. Vaknade 05:20 i morse och kände mig ganska utsövd. En hård dag på jobbet som ändå var ganska produktiv även om inte förmiddagen kändes så. Hem till min fina familj där det blev lite familjemys och bus innan en promenad med Edvin på 45 minuter. Nu hade jag tänkt mig lite styrketräning innan det vankas middag och förmodligen plocka lite tvätt! Just det, planera lite mat också. Imorgon är det dags att handla.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp