Tystnad på grund av sjukdom

Jag vaknade upp genomförkyld i lördags morse, så himla tråkigt! Jag hoppas att jag inte har smittat någon jag träffat under veckan. I torsdags träffade vi nämligen fina Jessica och hennes lilla tjej Olivia. Det är så himla mysigt att träffa dom, slappnar alltid av och känner att jag kan bara vara mig :) Efter mötte vi upp min mamma för att hälsa på min mormor. Hon blev jätteglad över att träffa Freja, så roligt! På kvällen körde jag mitt spinningpass innan jag handlade. Fredagen var ganska lugn och lördagen vilade jag mest innan Amanda och Martin kom till oss. Vi åt gott och pratade om allt möjligt. Vi bjöd på grabbpasta (lövbiff, paprika, ruccola med pasta) och avslutade med turkisk yoghurt, honung och valnötter. Fräscht och gott tycker jag. Kan inte påstå att förkylningen är jättemycket bättre idag men hänger i genom värktabletter och nässpray. 


Idag vaknade jag strax innan 8, Freja sov för en gångs skull och jag behövde gå upp. Jag och Edvin tävlade i rallylydnad idag. Det var så roligt! Vi träffade andra hundar, människor och gjorde vårt bästa på planen. Vi fick ett godkänt resultat med oss och det är jag jättenöjd över! Klart vi har saker vi tar med oss från den här tävlingen också men jag fick en bra känsla. Det är så roligt! Nästa gång hoppas jag kunna lägga upp träningen lite annorlunda :) Nu ska nog Edvin få vila från rallylydnaden någon vecka eller två innan vi tar upp det igen. 

Vardag | |
#1 - - Isabell Hedberg:

Krya på dig!!
Kram :)

Svar: Tusen tack! :) kram
Veronica Blom

Upp