Hemkomna

Idag har vi haft en dag hemma och Freja fick sova natten i sin säng. Hon sov så himla braaaa! Hon var lite svårsövd men Pontus fick henne att sova runt halv 9 och sen sov hon till typ 04:10. Pontus hade redan gått upp för att ta tåget till Göteborg så han bar in henne till mig. Kalasbra! Sen sov hon till 7, jag hade velat sova en timme till... men jag fick i alla fall 9 timmars sömn varav 6 sammanhängande så jag får vara nöjd :) Efter helgen behövde jag sova ordentligt nämligen. 


Vi gick upp och åt frukost vid 9-tiden, Freja fick gröt vid halv 10. Sen fix och don (göra rent diskmaskinen bland annat) innan vi kom ut på en promenad 20 över 10. Freja sov en stund, sen in igen. Hängde tvätten som var färdig och sen fick Freja lunch. Hon tog sen en lunchlur medan jag trixade lite med Edvin, diskade och njöt av lugnet. När hon vaknade fick hon härja en stund medan jag packade en flyttkartong fylld med glas. Sen blev det mellanmål i form av ett päron innan ytterligare en promenad :) Jag borstade även bort en halv Edvin förut. Det regnade så i helgen när han var hos Pontus farföräldrar så nu fäller han som bara den. Jag kanske försöker mig på att städa rent den där ugnen idag... kanske. Över en månad kvar tills vi flyttar och jag känner att jag är i hyfsad fas. 

Freja, Vardag | |
Upp