En tisdag med hund och bebis

Då har ytterligare en tisdag kommit och gått (snart). Vi tog en ordentlig promenad i morse på över en timme innan vi åt lunch. Jag röjde runt i köket, fixade lite med diskmaskinen igen (som jag hoppas blir såld imorgon). Jag packade ner lite fler böcker och grejade lite grann här hemma. Freja sov en halvtimme och under den tiden låg jag bara bredvid och njöt. Jag kommer inte få många fler tisdagar i livet då jag kommer ligga bredvid hennes varma, sovande lilla kropp. Och hur sorgligt lät inte det?! I vilket fall så passade jag på att njuta lite extra av vår lilla sovande bebis. 


Sedan var det dags för mig att träna lite. Efter att Freja ätit en banan till mellanmål tog jag med mig de små ut på en promenad/joggingrunda, kändes bra! Freja sov ytterligare en halvtimme så hon har sovit ovanligt mycket idag. Jag plockade ihop tvätten och myste lite med Freja. Freja fick lite gröt och jag lagade mat som jag fick äta i fred. Tack lilla tjejen! Sen fick Freja ett bad innan jag nattade henne. Alltså jag är så glad! Har hunnit med mer saker idag än vad jag trott jag skulle hinna! Så himla skön känsla :) Nu har jag plockat undan lite här och där, trixat lite med Edvin och ska nu borsta tänderna för att gå till sängs. Det är en dag imorgon också :) 

Vardag | |
Upp