En söndag med blandat väder

I morse tog lilla damen morgon klockan 8, resten av familjen också. Åt frukost i lugn och ro samtidigt som Freja fick sin gröt. Sedan gick vi bort för förmiddagsfika hos min mamma så vi var där vid halv 11. Mys och bus för Frejsan efter att hon vaknat från förmiddagsluren. Efter två timmar hos sin mormor var Freja helt slut så då sov hon 40 min under promenaden (som inkluderade en omväg) hem. Väl hemma åt vi en något försenad lunch innan jag tog cykeln till ICA för att handla inför veckan. Efter handlingen stack jag, Edvin och Freja ut på en jogging/promenadrunda. 


Efter förra joggingturen har jag haft lite värk i mina knän så jag har fått ta några steg tillbaks. Förra gången joggade jag och körde på rätt bra i 2 km men det resulterade i att jag fick ont i framför allt knäna. Idag tänkte jag att jag ska försöka vänja knäna så jag tog några steg tillbaks så jag promenerade och joggade om vartannat. Det kändes lite i knäna men jag hoppas det ska vara borta imorgon. Känns det bra imorgon tolkar jag det som att jag gjorde rätt idag :) Nu är det plankan 60 sekunder innan dusch och sen så småningom ska det väl bli kvällsmat för oss allihop. Korvstroganoff med ris står på menyn idag! 

Vardag | |
Upp