En mindre pigg morsa men solen lyser

I morse tyckte Freja att vi skulle ta morgon klockan 06. Alltså nej nej nej! Hon somnade igen vid 7 och sov 45 minuter till. Pontus tog henne då en stund så jag fick sova 30 minuter till. Det är lite jobbigt när hon vaknar så tidigt när jag vaknar flera gånger per natt, där inkluderat att jag hämtar henne från hennes rum. I alla fall! Nu har vi tagit en promenad i solen, väldigt skönt! Trots regn och rusk är hösten en väldigt härlig årstid med frisk, härlig luft! 


Jag har bestämt mig för att göra något i samband med flytten varje dag (lär hamna efter någon dag eller två i helgen dock). Igår packade jag ner två kassar med böcker och idag har jag fått en hylla i vardagsrummet såld - heja. Får se om jag får bordsdiskmaskinen och bokhyllan i vardagsrummet sålda också, håller tummarna för det. Jag ska se om jag kan packa ner lite mer böcker alternativt grejer idag. Jag kan tyvärr inte räkna med att packa en hel dag med spädbarn och hund. Särskilt inte med Freja som ska äta var tredje timme ungefär :) Hon gillar inte att jag springer runt heller, gillar inte att bli lämnad eller att man vänder ryggen till. Det är nog en fas skulle jag tro. 

Vardag | |
#1 - - Amanda:

Är sista bilden också vid Ekudden? Gosigos i alla fall med kossorna!

Svar: Japp, sista bilden är vid Ekudden. Precis när man gått förbi fågeldammen och ska vända in mot husen igen :) Så himla fina!
Veronica Blom

Upp