Bebislek!

Alltså de där gångerna man skriver ett helt inlägg och alltihop bara försvinner för appen hänger sig. Jag blir så förbannad! Idag vaknade vi 7:20 och tog morgon 7:30. Upp och hoppa! Var ute med Edvin efter frukost 8:30 och det var så himla skönt att vara ute och gå så tidigt. Jag fick bara en sån känsla "Vad skönt detta är!". Förmiddagen spenderades hos en annan mamma med andra mammor där det bjöds på gofika i form av cheesecake. Det är ju så himla gott och jag har aldrig lyckats göra någon bra... kladdkaka är mitt kall här i livet, typ. Bebisarna lekte för sig själva på golvet och ålade/kröp runt - galet va de har växt allihop! Vi har varit ute på en timmes promenad och jag har kört rallylydnad två gånger med Edvin hittills idag på olika platser. Han har haft lite svårt att fokusera, får se hur han beter sig ikväll/imorgon. Freja har fått en leverpastejsmacka och lite äpple (från det jag åt) till mellanmål och nu ska vi strax ner på golvet och härja. Jag har legat av mig lite i flyttpackandet... får ta tag i det igen!

Vardag | |
Upp