Åh vad jag älskar regniga måndagar!

Idag hade vi mysmorgon innan vi klev upp ur sängen. Jag kände att det behövdes när regnet öste ner utanför fönstret. Startade dagen med en timmes promenad och Freja sov hela rundan. Lunch intogs och det blev ytterligare en promenad. Livet rullade liksom på sådär som det brukar men lite extra jobbigt då det regnade ute idag. Dessutom är jag så himla trött och känner mig helt dränerad på energi. Vissa perioder i livet är det väl så antar jag. Jag hade en tanke om att rengöra ugnen, den tanken får vila ett litet tag till. Jag tog upp en låda ur frysen för att äta nu under kvällen. Var dock inte alls hungrig så det fick bli tre mackor istället. Nu ska jag titta på Loch ness innan Edvin ska ut och jag kan ta natten. Får se om det kommer gå lättare att somna ikväll! 

Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vilken goding <3

Svar: Eller hur <3
Veronica Blom

Upp