Vi välkomnar helgen!

Äntligen är den här - helgen. Jag måste dock erkänna att veckan har sprungit förbi! Det har gått supersnabbt. Igår var det spinningpass med taggade deltagare. Roligt! Idag slutade jag tjugo i i tre (tidigast sen jag började jobba igen) och efter en sväng hemma mötte jag upp mina föräldrar för att ta med mig lite saker från mormors lägenhet. Fick med mig en tavla och en fåtölj bland annat. Vi har sovit värdelöst i natt igen men Pontus har fått upp en lampa och snart har jag en avlastningshylla i sovrummet där jag kan ställa lite prydnadssaker. Det är svårt att veta var jag ska ställa alla saker, fortfarande. Jag har en ambition om att städa toaletten på nedervåningen också. Det har liksom inte blivit av. Vadå, man behöver väl inte städa när man flyttat in i nytt hus? Flyttstädet håller sig väl rent länge...? Hähä, inte riktigt va. 

Vardag | |
Upp