Värdelös uppdatering

Det har varit värdelöst med uppdatering här inne det senaste och vet ni varför? För jag har inte mått så bra, varit förkyld och mått dåligt. Sovit dåligt och känt mig allmänt kass, både fysiskt och psykiskt. Blä alltså! Jag har väl inte kommit ikapp mycket hemma heller MEN idag gjorde jag min första arbetsdag på 10 månader. Tillbaks in i hetluften. Det har hänt jättemycket på jobbet! De har renoverat entrén, matsalspentryt, toaletter, byggt ut råmaterialslagret, bytt fakturahanteringssystem, bytt rapportsystem och slutligen idag: bytt affärssystem. Inga smågrejer som har hänt medan jag varit borta! Jag har blivit uppdaterad runt det mesta och när jag gick hem idag kändes det nästan inte som jag varit borta ens. I vilket fall så har jag en hel del att göra, fixa och greja med. Det är endel strategiska saker som har stått still medan jag har varit föräldraledig, det som är mina ansvarsområden och mina leverantörer. Kan tillägga att jag är ganska trött :) 

Vardag | |
Upp