Tyst som i graven

Det har ekat tomt här inne i veckan. Det har varit fullt ös ÖVERALLT! På jobbet har jag för mycket att göra, jobbat in på flexen varje dag. Hemma finns det också mycket som behöver göras men när jag kommer hem så är jag trött, det är vardagssysslor och Freja trynar in mellan 19-19:30. Det går i ett kan man säga. Jag har gärna velat vara i säng vid halv 10 för att orka med nästa arbetsdag. Både gårdagens och denna natt har jag legat vaken 45 minuter då Freja vaknar, bökar och hostar. Det är skönt att det är fredag och helg snart! Idag blir det bara cirka 20 minuter in på flexen. 


Igår jobbade jag lite till på kvällen, dags för spinning! Det var 8 glada deltagare som körde med mig, jättekul! Det är skönt att bryta av med något helt annat än kontorsjobb sådär på kvällen. Prata med glada, endorfinhöga människor efter ett spinningpass - perfekt i min värld. I helgen ska vi bland annat städa lägenheten på Kyrkogatan. Pontus tror vi hinner ta hela i helgen, det vore så otroligt skönt att få det klart! Hejdå Kyrkogatan! 

Ha en go helg hörni så hörs vi :) 

Vardag | |
Upp