Snart kommer han hem!

De här dagarna ensam har gått ganska bra ändå! Igår tog vi en promenad på morgonkvisten innan jag lämnade hund och bebis hos Pontus föräldrar vid 13-tiden. Då gick jag till Ica och handlade så vi har lite hemma inför nästa vecka! Frysen är ganska full så det blev mest basgrejer. Sen hem och byta om, en sväng till gymmet. Körde lite crosstrainer innan jag körde lite styrketräning för de muskler jag inte har träningsvärk i :) Det blev framsida lår, bröst, axlar och armar. Nya tag igen imorgon är tanken! Vid halv 4 var jag hos dom små igen, hämtade upp dom för att gå till mina föräldrar. Där fick vi kvällsmat och efterrätt i form av äppelpaj så det var en fin lördag. De följde oss hem sen så vi kom hem ordentligt. 


Hittills idag har vi gått en promenad, intagit frukost och Freja har badat. Efter badet blev hon supertrött så nu har hon sovit i en timme. Det var en jobbig dag igår och hon somnade nog inte förrän vid halv 10 så :) Hon sover längre och bättre när man ligger kvar hos henne och hyschar när hon är på väg att vakna. Så nu ligger jag här med en hand på hennes mage och lyssnar på hennes andetag. Hittar ny energi i lugnet och tystnaden. 

Freja | |
Upp