Ikeatripp!

I lördags ställde vi klockan på 07, önskade så att vi sluppit det egentligen då Freja sov som en sten fredag till lördag. Vi behövde sova allihop! Men upp och hoppa innan vi packade in oss i bilen för att åka till Ikea i Karlstad. Det var dags att komplementköpa en hel del. Sammanlagt slutade vi på cirka 7000kr, vilket jäkla komplementköp va?! Nu ska vi dock inte behöva göra några sådana större inköp på ett tag. Jag ska måla en byrå vi köpte - kul! Har inte bestämt mig för vilken färg än :) Lördagen gick väldigt fort men vi fick mycket gjort också. Igår hade vi städat, kört och hängt en tvätt, slängt källsortering och storhandlat innan klockan slog 11. Vid 12 fick vi besök av Ola, Anton, Linda och lilla Liam. Vi åt lunch ihop och pratade ikapp innan jag åkte till mormors lägenhet där jag, brorsan och mamma gick igenom endel av mormors saker. Mormor har flyttat till ett äldreboende nu där de tar hand om henne så lägenheten säljs i november. Ska försöka hjälpa mamma så gott jag kan och hinner :) 

Vardag | |
Upp