De två första arbetsdagarna

Då är dom gjorda! De två första arbetsdagarna efter 10 månaders sammanhängande föräldraledighet, jag överlevde. Jag hade ångest inför i måndags och var lite orolig, men det gick bra. Tycker att jag kom in i det hela ganska bra så känner mig glad och nöjd såhär i efterhand. Det var skönt att vara tillbaka och det hade gått så himla bra för Freja, Edvin och pappan hemma så jag hade inget att oroa mig för! Sen när jag väl kom hem fick jag ett varmt välkomnande av Edvin och Freja lyste upp med hela ansiktet när hon fick syn på mig. Helt fantastiskt att komma hem till det! Älskade familj :) Igår var både jag och Pontus hemma, idag och på fredag (plus helgen) är jag ensam med de två små. Pappan är på konferens med jobbet. Sen är vi hemma två dagar i nästa vecka båda två innan jag drar igång och jobbar igen på onsdag. Freja har varit en go tjej idag, sovit och ätit bra. Framåt halv 6 kommer mina föräldrar hit för att vara barn- och hundvakt medan jag kör mitt spinningpass på Actic. 

Vardag | |
Upp