Blåser nästan bort

Idag, eller ikväll rättare sagt, är det riktigt riktigt blåsigt! Jag och Edvin höll på att blåsa iväg nu på sista promenaden. Idag har det varit full rulle på jobbet men känns som jag har mer och mer kontroll. Jag trodde det skulle vara betydligt värre att komma tillbaka! Det är fullt upp från jag börjar tills jag slutar men det är ju skönt :) Efter jobbet tittade jag till mina föräldrars katt och sedan hem en snabbis innan kvällens spinningpass. Det var roligt! Körde 15 minuter styrketräning efter innan jag tog vägen förbi ICA hem. Och nej, ICA ligger inte alls på vägen hem. Snarare precis tvärtom faktiskt. Pontus lagade kyckling ikväll så efter disk har jag aktiverat Edvin så han ska vara lite trött. Nu väntar sängen! Freja vaknar förmodligen om några timmar, heja. 

Vardag | |
#1 - - Amanda:

Snart är ica på vägen hem :)))

Upp